بارسا 4 بازی آخر در دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را با پیروزی پشت سر گذاشته است و همه بازی های برگشت را پیروز شده است.

بارسا این چهارشنبه میزبان بایرلورکوزن در بازی برگشت از دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است و آنها به دنبال ادامه موفقیت هایشان که در این مرحله در چهار فصل اخیر به دست آورده اند، خواهند بود. همه بازی ها در این چهار فصل را برده اند و همیشه بازی برگشت را پیروز شده اند. لئو مسی ثابت کرده است که ستاره بی چون و چرای بارسا در این مرحله است _ همچنین بقیه بازیکن ها.

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


آرسنال 2-1 اف سی بارسلونا / اف سی بارسلونا 3-1 آرسنال (2010/11)

فصل پیش بارسا با وجود شکست 2-1 در لندن با یک عملکرد عالی در بازی برگشت به مرحله بعد صعود کرد. مسی دو بار و ژاوی یک بار برای بارسا گل زنی کردند و بارسلونا شانسهای زیادی را نیز از دست داد. این بازی می توانست نتیجه خوبی برای بارسا نداشته باشد، زیرا آرسنالیها با زدن یک گل می توانستند به مرحله بعدی صعود کنند.

اشتوتگارت 1-1 اف سی بارسلونا/ اف سی بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (2009/10)

بعد از یک بازی سخت که در آلمان انجام شد و انتظار آن می رفت، قهرمانان بر اشتوتگارت در بازی برگشت با 2 گل از مسی و گل هایی از پدرو و بویان چیره گشتند.

المپیک لیون 1-1 اف سی بارسلونا/ اف سی بارسلونا 5-2 المپیک لیون (2008/09)

بعد از یک تساوی ارزشمند 1-1 در خانه لیون، بارسا در نیمه اول با گلهای تیری انری(2)، مسی و اتوو با نتیجه 4-0 حریف خود را در نیوکمپ در هم کوبید.لیون توانست تا حدودی بعد از استراحت بین دو نیمه بازگشت داشته باشد، البته قبل از اینکه کیتا حضور در یک چهارم نهایی را با گل پنجم قطعی کند.

سلتیک 2-3 اف سی بارسلونا/ اف سی بارسلونا 1-0 سلتیک (2007/08)

تیم فرانک رایکارد بهترین عملکرد فصل خود را در گلاسکو به نمایش گذاشت و در بازی برگشت بیشتر به دنبال حفظ بازی بودند به خصوص اینکه ژاوی خیلی زود بارسا را با یک گل پیش انداخت. گرچه اسکاتلندی ها بارسا را آزار دادند، اما آنچه که بارسا را بیشتر آزار داد این بود که لئو مسی به دلیل آسیب دیدگی با چشمانی پر از اشک مجبور به ترک زمین شد، آسیب دیدگی که او را از حضور در میادین در بقیه فصل دور می کرد.

اف سی بارسلونا 1-2 لیورپول/ لیورپول 0-1 اف سی بارسلونا (2006/07)

آخرین بار که بارسا نتوانسته است در مرحله یک هشتم به پیروزی برسد به بازی برابر لیورپول باز می گردد؛ لیورپول پس از شکست بارسا، در دیدار نهایی میلان را شکست داد و قهرمان لیگ قهرمانان در آن فصل شد. با دوم شدن بارسا در گروهش اولین بازی در نیوکمپ برگزار شد، جایی که لیورپول موفق شد 2-1 پیروز شود؛ بارسا در بازی برگشت در ورزشگاه آنفیلد با نتیجه 1-0 پیروز شد، اما این نتیجه برای صعود بارسا به مرحله بعدی کافی نبود. رکورد 5 سال پیروزی متوالی بارسا در دور برگشت مرحله یک هشتم از این پیروزی آغاز گشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط امیرضا در چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:اخباربارسلونا,بارسلونا,آبی واناری ها,فوتبال اروپا,فوتبال جهان,بهترین تیم جهان,رکوردها,

ساعت 13:45 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت